Slut för idag..

I morse tog vi bussen till dagis för vi båda var så trötta å frusna, när jag lämnat Nicole tog jag en lite omväg hem för att röra lite extra på fettet.
När jag kommit hem kom Sofia å Loppan förbi med sina gullungar å vi rensade lite kläder drack några liter kaffe och gick sen upp och handlade pizza som vi mumsade i oss.
När klockan närmade sig 2 började jag gå till dagis en liten längre sväng igen (dämpa ångesten som pizzan gav).
Gick å handlade välling till Leon, hämtade Nicole på dagis mötte sedan upp Emilie och gav hennes vällingen och sedan hem och tokstädade!!
När jag städat, badat båda barnen och lagt dom lagade jag en jätte god moussaka till mig och david som vi precis ätit framför TV.
Så nu blir de till att hoppa isäng å sova =)
Nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0