Måndag å tisdag.

I måndags när jag lämnat Nicole på dagis hämtade loppan å jason upp oss vid dagis och vi tog en sväng till ikea, där bjöds det på köttbullar å lite onödig shopping under 100 lappen ;).
Jag han även med en liten promis innan de var dags att hämta Nicole igen på dagis.
På kvällen hade ja å david bara slapptid hemma i soffan =).
Idag efter jag lämnat hoppade vi på bussen och tog oss heeeela vägen in till hötorget för att ta en ficka med Sandra å hennes lilla söta Bianca =) trevligt värre!!
Han också in på intersport och handlade några dubbsaker till david så han kan ut och bränna lite chips ;)..
Nu ikväll har jag sprungit runt som en galning för att försöka få lite ordning i kaoset här hemma och nu återstår bara lite till städning och sen dammsugning, men det får nog blir morgondagens syssla. MÅSTE även klämma in lite zumba å bränna lite chips jag också.
Nu dax att köra sista ryket innan sängen kallar!!

Natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0