Onsdag

Nu börjar jag bli lite arg på bebisen som aldrig vill komma ut, har haft lite molande värk i ryggen ett par kvällar irad sen somnar jag och när jag vaknar är de borta!!! Skit kul verklingen!!

Nu sitter jag och Nicole och tittar på bolibompa och ska snart äta frukost, sen bär de av mot dagis och massa bus för trollet och jag tänker åka hem och STORSTÄDA!! Jupp de kanske kan sätta fart på allt lite, och så är det ju trevligt och ha ett super städadt hus!!

Sen har jag massa tvätt att tvätta för när david kom hem i söndags från fotbollen hade han med sig HEEELA lagets smutsig och svettiga fotbollskläder!! Jipiieee.. Så det har varit tvättning av dom kläderna sen dess och vårat har fått vänta.
Med tanke på hur de luktar om typ 20 mäns svettiga kläder kändes det som de blev bäst så =)..

Nu ska ja fixa lite frulle..

Byeeeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0