,

I går var jag för, vad jag iallfall hoppas på sista gången på MVC, allt såg toppen ut och barnmorskan trodde nog allt att bebis kommer dom närmsta dagar och att jag inte kommer att gå över.. Man kan ju alltid hoppas iallfall...
Vid 8 i morse åkte jag och nicole hem till emilie och leon och åt frukost medans emilie jobbade och gjorde fina naglar.
När klockan var halv 2 hämtade vi nicole på dagis gjorde oss lite varm choklad och bullar och gick till skogen och letade lite svamp =) hittade ingen ätbar svamp men mysigt var det ändå!
När vi kom hem somnade nicole i soffan medans jag städade tvättade och lagade mat, allt på sammagång =).
Nu snart kommer sofia å vilmisen och hämtar oss och det blir lite storhandling på G!! =)
höörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0