Blev inte så tråkigt ändå

Trodde att söndagen skulle vara mycket segare än va den var, jag och nicole gick en låååång promenad eller jag gick och hon cycklade, vi ät bullar å parken och har lagt massa pussel =).
Det blev en riktigt mysig dag!
Nu är Nicole ute i parken men grannkompisarna och jag ska väl snart börja med middagen.
I morgon MÅSTE jag ringa en läkare så vi får tid för ett pricktest på nicole just nu verkar det nästan som hon reagera på allt hon stoppar i munnen, är ju glad över att det bara är massa röda prickar på henne men man blir ju lite orolig att hon ska få andingssvårigheter eller något annat dumt =/..
Kom på att ja måste vicka lite tvätt också så det är väl lika bra att passa på när trollet är ute..
Byeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0