Även denna dag är slut,


Nu är även denna dag slut och ingen bebis =(, Jag och sofia har idag varit på city gross och segstorhandlat =), det var verklingen skönt att åka utan david och handla, man kunde titta länge och mycket på alla onödiga saker det finns och bara ta det lungt!!

Iallfall efter ett par timmars handling var det bara att åka hem, trycka i sig lunch packa upp alla varor och sen upp på cykel och mot dagis!!
När jag och Nicole kommit hem från dagis var det bara att gå upp mot bussen och möta romana :D, var verkligen super kul att träffa henne. Var över ett år sedan jag såg hennes sist, och saknat henne har jag verkligen =)..
Svärmor kom också förbi och lekte lite med Nicole och hennes "bebis" (docka ) vilma.
Vi åt lassagnett allihoppa, vilket var super gott!
Nu är david på träning och jag är helt slut, ska krypa ner under filten i soffan och sova lite tänkte jag.



God natt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0