tisdag

Herregud tiden får såå fort i morgon fyller min lilla sessa 2 år :D vart tog tiden vägen??
å snart är det inte lång tid kvar tills studenten, blir nog riktigt roligt =).
Hade kontakt med en jurist i dag och det verkar se väldigt ljust ut för oss att få flytta till ekerö :D blir så glad det är verkligen det jag mest just nu, skulle inte klara av att huset blev sålt alla mina minnen finns ju där och när nu inte pappa finns skulle det verkligen kännas bra att bo där. men men tänker absolut inte hoppa högt än =).
Jag har bara en lektion i morgon och den får nicole åka med på sen åker vi hem hit och äter lite tårta med mamma, hennes stora kalas e inte förens på lördag =).
Nu ska ja städa lite och sen börjar navy cis :P haha
hörs!



Min lilla groda på BB

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken liten sötis :) Hoppas allt är bra med er !

Håller tummarna för huset ;)

2009-05-12 @ 19:23:40
URL: http://nale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0