lördag

Varit en helt okej dag i da, jag david och nicole åkte i morse till adidas lagret i hammarbysjöstad ja köpte ett par mjukisbyxor och så köpte vi en röd adidas dress till nicole =), ur söt blev hon!
Efter de åkte vi förbi davids mamma på ekerö och mumsade våfflor och hade de mysigt!
Sen åkte vi hem gjorde pizza badade barn hade de mysigt och nu tittar iallfall david på fotboll!
I moron fyller min mormor år så vi ska åka upp till uppsala där hon bor och hämta henne, vi ska äta middag hos mamma som kommer hem med massa fina presenter från paris till nicole =).

Pratade i telefon med pappas sköterska marie i dag, kändes väldigt skönt att prata lite med henne eftersom hon varit mycket med pappa under ett par år och särskilt den sista tiden. Blir bara så ledsen att veta hur dåligt han mådde, ville verkligen bara att han skulle vara gld som han alltid har varit, glad rolig och världens snällaste, världens snällaste var han iförsig nu också men inte glad och det var ju de som var viktigast för mig!

Nä ska jag krypa ner i soffan och dra en filt över huvudet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0