Ännu en dag,

Ännu en dag har gått och det var skönt att inte behöva göra något spec i dag, vi åkte ut till sofia oscar och viggo och det var verkligen skönt att träffa lite vänner och tänka på annat för ett par timmar.
Min farbror ringde för en stund sedan och sa att kistan vi hade valt ut till pappa var på kort, ja ja vet att de låter sjukt men det var nästan lite komiskt typisk pappa att tillochmed vara för lång för en vanlig kista, allt han köpte behövde vara hur många XL som helst. hehe.
I morgon är de föräldra grupp på ekerö och om ja orkar hade ja tänkt att åka ut och gå på den, passa på att göra lite saker med nicole innan de dra igång mer att tömma hus och sånt.
Vi åkte förresten förbi platsen i dag där de hände, fick en stor kulmp i magen och började på väldigt illa, usch känns så sjukt att se :*(
Nä nu ska ja passa på att mysa lite med david!!


Anne pappa jag och nicole i italien i sep-08!
Den bästa resan jag någonsin varit på!!

Älskar dig pappa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskliiing.. Jag tänker på dig hela tiden ska du veta! I hope I see you soon! <3

2009-03-24 @ 20:32:11
URL: http://saandriiic.blogg.se/
Postat av: carro och emilia

Du är så otroligt stark som kan skriva om det!

jag får tårar i ögonen när jag läser din blogg..

Det här klarar ni!

Pusssssss*

2009-03-25 @ 08:41:28
URL: http://ditte.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0