uschusch

Fan just nu känns allt jobbigt, känns som de är så mycket med allt, massa i skolna hela tiden får sjikt dåligt samvete för ena veckan är jag sjuk å andra är nicole de.
Börjar märka vissa saningar om personer runt omkring, som jag verkligen inte trodde.
Och sen är det ju ganska mycket mer som händer angångde en person som är en av dom närmast och viktigaste för mig :( (inte något jag vill skriva ut här utan att de räker att dom närmast vet)


Men är verkligen tacksam för att jag har David och Nicole som är viktigast och såklart alla mina nära vänner!
Ett stort hjärat till er


Love you




Kommentarer
Postat av: Sofia

Puss på dig gumman! Vi <3 dig...jag och Viggo, säkert Ozzy också lite i smyg,haha!

2009-02-13 @ 11:52:19
URL: http://viggosmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0