God natt

Nu gick kom martin och hämtade romana, hon var här och gjorde mig sällskap när david å martin var och tränade =) mysigt,
Inte för att vi tittade direkt mycket haha men ändå.
Fan blir ju lite trött på mig själv e ju ledig denna vecka, å tänkte att ja bara skulle vara inte göra nåt spec allt men helt plötsligen bokade ja upp mig hela veckan å nu har ja inte en dag kvar att bara vara hemma och inget göra nåt spec allt . Kul självklart att träffa mina kära vänner, men fan en dag hade varit skönt att bara vara. =)
Nicole ska vara hemma hela veckan utom på fredag tänkte lämna henne vid halv 8 för sen gå hem och sova och vila upp sig för den kommande kvällen och natten på kryssningen, känns som de vore skönt att få sova ut ordentligen innan de =)
Snart börjar criminal minds så ..
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0