Mycket bra helg!

I fredgas var det svensson svensson för hela slanten och kräftskiva med grannarna, de var faktiskt mycket trevligt att ta några glas vin med alla mysigt tanter och gubber som bor här =), På lördagen kom min kära rebecca å hennes söta barn, joel och anders och davids lillesyster moa var också här så de var fult hus, lika trevligt som alltid =), vi grillade drack te och lyssnade på alla våra låtar :D hehe.
I dag käkade vi bullar gjorde varma makor och hade de bara mysigt här inne när de blåste så mycket,!
Jaa juste i går kom min lillebror en stoooor kille på 4 kg och 54 cm lång :D ska försöka få upp ett kort här vet ju inte hur man gör..
Och i dag kom ändå de bästa överraskningen, ja kom precis ut ur duschen och gick upp för att klä på mig och vem kommer inte in i huset då?? Jooo min älskade och saknade LINDDAA ;D, wiie blev så glad och se dig älskade vännen har saknat dig så :D.
Nu ska vi äta mer chips och sen soova. Natti natt



Grattis på 1 års dagen rebuuk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0