Jaha

Nu åkte david på träning och ja tänkte sätta igång och plocka undan lite här..
I dag har jag och nicole varit i parken med elin å malle och elins jätte mage, stackrs lille elin som skulle gå över så mycket :( inte alls kul. Verran kom förbi en stund och snackade lite skit och Nicole försökte verkligen flörta med veronica så att hon skulle få en glass men men de gick inte alls bra =).
I morgon ska vi åka till skansen med min farbror och titta på massa djur lika bra att passa på innan de blir riktigt höst och dagis och allt drar igång =). Herregud snart är de dax att börja jobba =/ usch usch men men så är de väl tyvär..
Nää nu ska ja vika tvätt plcoka ur disk maskinen och gossa med min söta katter =).


Saknar, rebecca te och höst mys och en gerard film ;) och våra rutiga jackor och kanske till och med weissen lite :P




Arne 1 och Arne 2

Kommentarer
Postat av: Gerards blivande fru Nr 1:)

Åååh, snacka om att jag också saknar...å längtar:)

Men snart kommer hösten å då får vi ta en favorit i repris!!! Pusu

2009-08-13 @ 19:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0