,.,.

Jaha i går var vi bjuda på lunch hemma hos martin och romana taco paj blev det MUMS!
sen åkte vi till vällingby för att se på bruno (som var helt sjuk men rolig) men vem hamnade inte brevid mig i salongen joo sandra =) trevligt trevligt.
Dom åkte med oss ut till ekerö då vi lagade middag och jag och romana tog en låång promis på ekerö och gick och möte elin som försökte gå igång förlossning :P..
Idag har david och martin haft fotbolls dag ute på adelsö och jag romana och niole har ätit glass vid kanalen och bara haft det mysigt.
Sen bar det ut på en till lång promis med sofia och sen hem till henne för en trevligt kväll med mycket skratt =).
Nu är jag hemma och ska gå och sova i morrn blir de upp tidigt för att stoor städa tvätta och kanske göra något annat skojj=)

God natt på er!!



Min "modiga" tjej liten och mycket höjd rädd, tillochmed i detta höga läge :D

Kommentarer
Postat av: Nattis

hahahah så härlig bild!! xD

2009-08-19 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0