söndag

Begravningen gick mycket bättre än vad ja trodde och var hur fin som helst, det var självklart en av dom jobbigaste sakerna jag gjort i mitt liv. Men var ändå nöjd hur de blev och glad för att de kom så mycket folk. Efter begravning åkte anderas och elisabeth hem och jag träffade lite kompisar och grillade var skönt att tänka på lite annat =).

I går kväll var martin och romana här vi käkade tacos killarna kollade på fotboll och jag och romana gick och hurde mirrors :S usch den var hur jävla läskig som helst.
Snart kommer mamma hit och ska hämta nicole ett par timmar så ska ja och romana åka och shoppa lite i kista ingen lust alls att ta med mig nicole går inte direkt att ha henne i vagnen så länge hehe,

I kväll ska jag mamma och några fler gå på tina turners konser :D blir nog skojj!!

Pussåhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0