torsdag

Skola i dag igen inte kul alls men men va ska man göra, skulle ju vara roligt att ta studenten någon gång.=)
usch hade en sån hemsk natt vaknade mitt i natten av en hemsk mardröm om nicole så rödgråten går ja in till henne å lägger mig, men det fick ja ångrar när ja vaknde fyra på natten av en glad unge som satt å lekte med mycket högljuda saker =/ inte alls kul.
Sen var ja i stan och ät mycket god mat med min käre pappa och hittade faktiskt ett par fina och bra skor som passade nicoles runda fötter. =)
I morgon ska ja träffa pluppisarna sofia å viggo ska bli mycket mysigt =).
ja va ska ja mer skirva :S, David ligger och spelar fifa helt världelöst å tv i vårat sovrum pajade ju i går så ja har verkligen ingeting att göra så ja får väl sitta här å skriva om min dag=) det finns kanske någon som är intresserad.
ne men nu ska ja ta en dusch och sen hoppa ner i sängen.
 
God natt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0