....

nä usch det fanns absolut inget kul att göra här hemma när david bara spelar (haha fan vad ja hakar på honom). men men ja får väl sätta mig här och skirva något igen då men jag är bara så dåligt på att veta vad ja ska skriva har ju inget fantasi alls, men ja kan ju kanske skirva lite om mig å våran lilla familj.Jag och david träffades genom att vi gick i samma skolan på ekerö och efter några år händer det här hade man aldrig kunnat trott men det kunde inte bli bättre av mitt liv.
Jag och david har varit tillsammans i snart fyra år och när ja var 17 år (skulle fylla 18 3 veckor senare) kom våran lilla ängel nicole, finaste tjejen i världen :P.Innan vi fick barn bodde vi ute på ekerö där min pappa och david mamma bor men när vi fick reda på att vi skulle ha barn var det ju dax att försöka hitta något eget,vi hade då världens tur och fick en jätte mysig tre mitt i sumpan, inte så illa pinkat:P. Så 1 april 07 flyttade vi hit, till en börjar trivdes jag inte alls men sen när man lärt känna lite människor här trivs ja bara bättre och bättre,jaja nog om det jag går 3 på gymnasiet och läser omvårdnad det är väl sådär kul men det finns ju gott om jobb och det är ju alltid skönt,David är utbildat rörmokare men lönen räkte inte riktigt till när vi flyttade och skulle få barn så nu jobbar han ute på lövsta i hässelby.
Nicole är nu snart ett och ett halvt år och går på dagis i tornparken här i sumpan med kompisen Elliot=).Hon verkar trvis jätte bra, inte alltid så lätt att veta när hon inte pratar flytande än.

Älskar verkligen min lilla familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0