Dagen som varit

Nu har ja då också skaffat blogg tack vare Rebecca=) får väl se hur detta kommer att gå för mig att komma ihåg att skriva här men vem vet=) Just nu sitter jag hos Rebecca och vi pratar och planerar en lite halloween fest,David ska åka bort med fotbollen och partaja så jag har tänkt att ha en liten tjejmiddag och samma helg fyller Rebecca år så vi tänkte slå ihopp det hela och göra något riktigt skojj.

                                                                                                         

Annars har väl dagen rullat på som vanligt Nicole har varit på dagis efter några dagar hemma, slutade tidigare i dag så jag tog en fika med Romana å Rebecca, myspys var de =)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Arneeeeeee, vad duktig du e=)

2008-10-14 @ 21:42:47
Postat av: Nattis

men det låter ju alldeles strålande arne! =)

kommer på den festen då! :P

puss på dig!

2008-10-15 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0