Blåsigt värre!!

Först vill jag börja och gratta min fina linda som fyller 21 i dag!
stooort grattis!




hahahah tog den "snyggaste" bilden jag kunde hitta på oss ;)

I morse gick ja hem till rebecca drack kaffe och åt lite frulle, vi gick sen ner till sumpan och kollade runt sen var det deax för rebook att åka och jobba och då kom fritjoff vi satt på gusto hela dagen och försökte intala oss själva att det gick suuper bra att sitta ute och att det inte alls blåste, det gick väl sådär men trevligt var det iallfall =)..
David ska titta på fotboll i kväll och ja hade tänkt att börja min tv kväll med renthus hahaha, lite halv kul ibland..

Ha en trevligt kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack stumpan!! Haha häärligt med en toabild från förra årets b-day party!!



Saknar dig min pärla!!

2009-05-30 @ 21:31:00
URL: http://lindaklintberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0