=)



Jag då ska man väl vara dukgit att skriva lite i dag också men det gör ja enbart för dig rebecca så du ska ha något att göra i kväll=),jaja vad har jag gjort i dag då jag och david lämnde nicole på dagis tillsammans men körde han mig till skolan (och hämtade mig) tack älskling=). Sen åkte vi hem och gjorde lite god middag tillsammans kollade lite på teletubies verkligen de bästa programet i världen enligt nicole iallfall=). Sen tog jag en liten promis runt sjöarna med the darbring sisters å snackade skit mycket trevligt=).
I morgon blir det upp tidigt och åka till skolan har ingen lust alls ibland vore det verkligen skönt att vara mamma ledig igen iallfall några dagar i månaden, men efter det ska vi åka och handla skor med min kära pappa och det kan nog blir ett projekt eftersom nicole har ärvt mina extremt vackra runt fötter som inte alls är lätt att hitta skor som passa till men men något ska vi nog hitta till henne. jaja nu ska ja ta en snabb dusch för snart är det efterlyst.
BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0