2011

Jag är verkligen helt värdelös på att blogga men jag tänkt att jag skulle göra ännu ett försök =).
Det blir en lite kort uppdatering på vad som hänt sen sist, Julen firade vi hemma hos oss med massor med julklappar god mat och trevligt sällskap, David var ledig hela julen så det blev mycket tid att umgås och bara ha de jätte mysigt!
Nyårsafton firades också här hemma med familjen arledal/berg det bjöds på god middag trevligt sällskap och gott vin =).
Sen drog dagis igång igen efter 3 veckors jullov och det tror jag både Nicole och jag behövde =).
Nellie är nu 3 och en halv måndag och växer och växer, det är ju så mysigt nu när hon börjar bli en "riktig" bebis.
Om två veckor får vi börja med smakportioner.
Idag är Nicole hemma med feber och hosta, hon är inte alls pigg :( stackrs min stora tjej..
Så idag får vi få tiden att gå av soffhäng glass och spöket laban =).
Nyårs hjältarna =)
Nyårs hjältarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0