Heeelg!!

Denna vecka har de inte hänt alls särskilt mycket, lite promenader och lite fikande och en shopping runda vällingby =), I går (fredags) var david ledig och ville hitta på något med Nicole han ringde oscar och hörde om dom skulle gå tillsammans. N'r han ringt ringt kom sofia viggo och vilma förbi med kläder till mig och Nellie.
Jag och Sofia tog bebisarna och körde ut mot kungsberga, medans viggo och nicole stannade med david tills oscar skulle sluta jobba och bion börja.
Väl ute ikungsberga blev de ommöblering rensning och städning vi satte igång med =) var faktiskt jätte mysigt och det blev skit fint när vi var klara =) (rensade hemma hos Emilie i måndags):P.
Stora barnen och våra respektive dök upp runt middags tid och då var det biffstroganoff och ris som stog på menyn, vilket var jätte gott!
Efter maten blev det en liten promis så min gnällbebis skulle kunna somna och sen vara de bara tillbaka och fortsätta rensningen ;).
Idag ska ja ta tag i att rensa och fixa mitt egna hem, david är på jobbet så jag får väl be nicole om hjälp =).
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0