Fredagsmys!!

Tjoho så värdelöst med snö, var ju så skönt när man kunde ut och gå på halv snötomma gator :p.
Ja hade tänkt att vi kunde åka på badhus med Nicole idag men nu vägrar jag sätta mig i en bil i det här vädret.
I kom Loppan förbi en lite stund och tog en kaffe och sen gav jag mig ut i snön för att hälsa på Angelica på nya fiket i centrum, vilket var mycket mysigt, har inte träffat henne på evigheter.
Sen efter jag hämtat på dagis kom Nattis hit och vi gjorde mat och satt bara och pratade mys!!
Nellie vaknde 5 i morse och var på strålande humör =/ så nu har hon somnat i vagnen och Nicole äter frukost å titta på bolibompa.
David är ledig och ligger å sover.
I morgon ska baren sova hos mamma och jag ska äta lite middag med några kompisar =).
Nu ska ja försöka väcka david och se vad vi ska göra idag!!..
Morronmupp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0