Tråk-söndag!

Usch jag gillar inte söndagar även fast jag inte ska upp till jobb eller något i morgon så tycker jag det är helt värdelöst!!
I morgon måste jag hålla mig hemma hela dagen för det ska komma några och fixa något med våra ellement!
Och dom ska komma mellan 8-17!! Tjoohoo.
Mamma ska komma hit snart med nybakt bröd till oss och lite annat gott så ska vi äta frukost tillsammans och sen ut och ta en promenad, det blir nog mysigt!!
Men det ser riktigt kallt ut ute.

Jaha idag är det val, första gången ja får rösta! Jag och david var i bibloteket och rösta redan förra torsdagen, han jobbar ju idag och jag tänkte att kanske föder jag barn i dag så jag inte kan :P eller att det är tråkigt att gå själv och rösta ;). Ska sätta på lite te och fixa lite innan mammsen kommer med frulle!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0