Dax igen

Jaha det var ju ett väldigt bra tag sedan jag skrev här men nu när ja bara är hemma igen tänkte ja att det finns tid!! =)
Det är bara 10 dagar kvar nu tills bebis nr 2 kommer och fy fasiken vad nervös jag är =/ hjälp..
Nicole tjatar mer och mer om när bebis kommer och hennes väntan måste ju vara ännu längre än min och davids.
Ja vad har mer hänt sen jag skrev sist, joo vi har köpt radhus och flyttat till träkvista. Heeeeela sommaren har david och hans mor med pojkvän renoverat så nu är det fint, bara trappan och lite små pill kvar men det får väl ta den tid det tar!.
Veckan som varit har Elisabeth och Tomas från Norge varit här och det har verkligen varit super mysigt, är så synd att man träffas så sällan men det blir väl tyvär så när det är så långt imellan.
David är på bio med anders i dag och Nicole sitter brevid mig och mumsar popcorn, vääldigt viktigt med fredgasmys för henne ;).
Ska lägga upp lite nya bilder senare hade jag tänkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0