Tiden bara springer förbi.

Herregud vad tiden går fort =/, i morse gick jag upp fixade frulle till nicole klädde på båda barnen och ut i kylan, fick ståbräda av sofia igår så jag var ju tvungen att testa, Nicole (fegisen) tyckte först att det var lite läskigt, men herregud hon har ju rädd för allt.Men efter några meter började hon tycka det var helt okej så länge "jag körde försiktigt", var riktigt mysigt att va ute å gå på morgonen och det är bara bra för mig så jag går ner min grav kilon fort :D. Sen när jag och Nellie kommit hem igen väckte vi pappa och käkade frulle framför tvn.
Sen dess har vi bara suttit i soffan å myst hela dagen och snart är det dax för en till promenad och hämta nicole på dagis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0