Myshelg.

Vilken mys helg det blev, får nog tacka Sofia med familje för de =)
I fredags var ju david ledig och vi åkte till barkaby för att byta ett element vi köp. Blev även lite annat köp som en matta till hallen och lite julklappar till nicole =)
På kvällen skulle david träna så sofia viggo å vilma kom hit och hade lite fredagsmys med oss, åt lite mat och tittade tv=). På lördagen jobbade david och jag och barnen tog bussen till kungsberga för att leka med sofia viggo å vilma igen, när david hade slutat jobba kom han också ut och vi ät en smaskigt middag och spelade lite spel.
När viggo deckat på golvet och nicole sjungit fuck yooou till oss en stund packade vi in oss i bilen och åkte hem =).
Idag söndag tog ja för andra dagen i rad mitt mod till fånga och gav mig ut i den "kommunalatrafiken" med båda barnen och åkte på lunch hos mamma i gröndal, muummms vad gott det var ( inte alls bra för mig som har ett par kg att gå ner) men men vi åt lunch och hade det mys ett par timmar, tills det var dax att åka till nästa ställe för middag hemma hos davids mamma. Där blev det davids favvo rätt, jill jonsson musik och trevligt sällskap =).

Nu sitter jag här i soffan med nellie i knät medans david är och tränar, vi tänkte titta på någon film å mysa när han kommer hem. Sen blir det sleepy time =)

nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0