God Morrn!!

I går hade vi fullt upp heela dagen, vid 12 åkte vi till vällingby för att äta lunch med mamma, efter det gick vi ner till mammas jobb för hon skulle ta en titt på tanden jag har ont i, när hon tittat klart säger hon tyvär att den måste dra ut =( usch.. jag vill verkligen inte de, fy tusan vad ont!!
Efter denna skräck upplevelse =), åkte vi till dagis och hämta nicole och sen ut till lekparken i stenhamra, nicole och david lekt på i en timme, sen började vi alla frysa så det var dax att åka hem.
När vi kom hem bakade jag och nicole en äppelpaj som för övrigt blev riktigt god! =)
Sen lagade vi lite chili con carne till middag och sen bums ner i sängen =).
Nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe och nicole äter frukost, snart ska vi ut i kylen och ta en promenad till dagis.
Det är davids sista lediga dag i dag =( känns lite tråkigt.. tycker vi haft det riktigt mysigt men nu är det tillbaks till vardagen igen. Är väl iförsig skönt de också men men.
Nu måste vi sätta lite fart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0