:@

Neej ingen bebis idag heller, värkar som det blir igångsättning för min del =/ fy tusan.. vill verkligen inte bli igångsatt men men vill ju å andra sidan bara att ungen ska komma ut. Är så less på min stora mage och svullna ben nu att jag blir galen.
I går var vi på bio med Nicole för första gången det blev toystory 3, Nicole tyckte det var lite läskigt i början men sen njöt on av filmen och massa popcorn =)..
David åkte precis ut till adelsö för att spela fotboll, hade ju tänkt att vi skulle följa med men jag känner mig tyvär lite för bitter för de idag.
I morgon bitti ska jag ringa MVC och få en tid för igångsättning, hoppas att jag får en i början av veckan för jag orkar verkligen inte vänta fleratvä dagar:/..
Ska klä på nicole nu som vill ut i parken och leka och sen sätta på en tvättmaskin..
Byyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0