Min 2 åring

I dag blev mitt lilla troll två år, herregud var tiden går..
Hon var först med mig till skolan och kludrade ner våra bord sen träffade vi sofia och lillpolisen viggo, vi köpte bakelser och gick hem till oss och fickade. Viggo och Nicole blir ju lite lätt tokiga tillsammans men dom e så söta!!
Efter ett tag komma mamma med paket till nicole hon var så nöjd men mest för pippiparaplyt hon fick, hon fick också en väldigt spännande docka som kan bajsa äta och gråta ;) haha men den var de nog mest jag och sofia som diggade.
Det var iallfall en mysig dag men de stora kalaset blir ute på ekerö på lördag men släkt och vänner.
Just nu är david och tränar och ja borde diska men e helt slut efter allt firande hehe.
I dag har ja fixat och ställ Nicole i dagis kö på ekerö så nu e de bara att hålla tummarna att vi får flytta också,
Det ända som var dåligt med denna dag var att jag saknade pappa lite extra eftersom jag visste att han skulle varit här om han levt :(. Men då var de ju tur att sofia å viggan kunde vara här så ja slapp vara helt själv hehe,


Nu ska ja titta på en film och sova, Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0