helgen

I helgen var vi ute på ekerö och hade 2 årskalas för en jätte sur och feberig tvååring. men mycket paket fick hon, herregud dom där ungarna har ju allt redan i tvåårsålder hehe.
massa leksaker kläder gunga och sandlåda =).
I dag var jag i skolan men är nu ledig tills nästa måndag =) superskönt, i morgon ska ja åka och färga håret hos steffie, och på onsdag är det begravning för min farfar =(, blir nog ett tung begravning för det kommer påmina så mycket om pappa men det är väll bara att ta sig igenom, efter allt som hänt i mitt lilla liv kan man ju inte bli annat än stark antar jag eller så blir jag e psykfall om några år haha.
I dag fick vi dagis plats på ekerö :D blev väldigt chokad att det gick så fort men men ska gå och kolla på dagiset i vecka sen är det bara att hoppas att vi får flytta =). ja herregud vad glad jag blir om vi äntligen får flytta tillbaka :D

I dag satt jag och kollade i almenackan och mräkte att de typ bara är 11 skoldagar kvar innan studenten :S hjälp.
men det ska verkligen bli kul först utspring halv 12 sen mottagning och sen stooor fest hos mamma på kvällen =) blir roligare än krogen får då kan ma ta dit alla man vill ha där, mamma har hyrt massa långbord och mingel bord och fixat partytält ;) så det blir nog toppen. =)

Nu bjuder jag på lite kort.













Lite kort från helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0