back in sundbyberg

Nu e vi tillbaka i sumpan =) tråkigt men ändå skönt att ha alla sina saker, varit en super mysig helg med david och nicole vi har fixat såå mycket på tomten ätit god mat och drukigt lite vin =) kan de blir mysigare?
I morgon är jag ledig igen hehe men måste åka in till stan och hitta skor till studenten, haha hade köpt ett par en fick ju fan inte på mig dom har för feta fötter :P.
Sen på onsdag blir de kolmården och sen på fredag ska jag faktiskt ut, hör och häppnad har väll inte varit ute på hur lääänge som helst och verkligen inte på krogen hehe. men det ska faktsikt blir skönt att vara barnfri ett par timmar =).
Å fredagen efter de är de studenten :D de ska bli både skönt och suuuper kul =).
Så vi ses i spånga vid 6-7 tiden på kvällen och festar järnet ? ;)

Pusssåkram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh, jag önskar så att jag hade kunnat vara där hos dig på din student!



Hoppas att allt är bra gumsan, Ta hand om dig!

2009-05-25 @ 00:10:52
URL: http://lindaklintberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0