Lungt och skönt =)

Nu sover en helt färdig nicole och david åkte precis och träna.. lungt och skönt.
Ska väl vara så dukigt att diska efter middag och plocka undan lite innan beck och allt annat bra börjar som går på tv i kväll. I morgon är det skolan igen och jag har verkligen ingen lust alls, känner mig så trött på skolan :/ uschusch..
Vill bara vara klar nu men det är ju inte jätte långt tid kvar nu ska bli så skönt :D . Vet inte vad ja ska skriva mer hehe min helg har ja juredan skrivit om, skriver väl och berättar i morgon om min otroligt intressant skoldag :P hehe.

Godkväll!



Kommentarer
Postat av: sofia

2009-03-09 @ 08:38:21
Postat av: sofia

vad fint det blev gumman!!!

2009-03-09 @ 08:38:56
URL: http://viggosmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0