Kryssning!!

Kryssningen tycker ja blev jätte lyckad hade skit kul blev inte alls för full och inte säsklit mycket bakis heller :D,
Och ja lyckades verkligen hålla mig undan spriten drack bara några små klunkar minto som olson tvingade i mig men sen blev de bara cider vin och öl :D.
Var så skönt att inte vara bakis heller fy fasiken för att vakan upp på en sån båt och spy hela dagen som jag brukar göra när ja drukit.
Nicole sov hos mamma från lördag till söndag också men i morse vid halv tio gick ja upp och ringde dom och då skulle dom precis åka till skansen så ja skyndade mig och klädde på mig och åkte med, usch två dagar är nästan för länge utan min lilla groda saknade henne som fasiken i går kväll och i dag när ja vaknade, men det var ganska skönt att få sova så länge i dag också.
I morgon börjar skolan men dagis är stängt för planerings dag så ja får stanna hemma en dag till med mitt grodan =).
Kommer nog blir shrek maraton för henne för ja behöver verkligen plugga =/
usch usch.
Lägger snart upp några bilder från helgen=)
Pusss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0