!

Hemma i sundbyberg igen efter en lång dag på begravningsbyrån, kändes väldigt jobbigt att åka dit men ändå ganska skönt när det var klart, känns som man börjat ta tagi saker å ja känner för mig och david och nicoles del att det skulle vara skönt att bli färdig med saker innan sommaren så man bara kan ta hand om varandra då.
På begravnings byrån bestämmdes iallfall att de blir begravning i lovö kyrkan 17 april 11:00 (ekerö kyrkan är stängt för ombygnad) men att grav stenen kommer vara där.
 Dödsanonsen är klar och är så glad för att både anne och gunnar låter mig bestämma oh välja så mycket, vi hoppas också på att få presten som döpte nicole, pappa tyckte han var så himla härlig!

vid fyra tiden i dag åkte vi hem till david mamma för att äta middag där och vara där ett tag och de kändes bra, att bara gå hemma och tänka mår man inte alls bra av men ja känner nu att ja måste måste börja orka mer. Nicole har sovigt borta sen torsdag och hon mår inte alls bra hon bara gråter ocj gnäller och vill inte äta och sova, även fast hon inte vet exakt vad som hänt förstår hon nog att ja mår väldigt dåligt och även david och alla andra runt omkring.
Så i morgon bitti hämtar vi henne och ska väll försöka göra något som hon tycker om, vill ju så gärna vara den bästa mamman för henne just nu men det är väldigt svårt att orka när man känner som jag gör just nu.

Det ändå jag kan tänka på just nu är varför?, varför blev allt så här? önskar bara att ja kunde gjort mer för honom att jag hade kämpat mer för att få honom gladare. men ja vet han var ju inte frisk man tror att deprision är en så lite sak när man bara vetat om de några veckor och ja själv och dom flesta andra runt honom hade knappt märkt de så de kom ju verkligen som en stor chock och de känns som ja fortfarnade lever i denna chock!!
Tog precis mitt lilla piller som får mig att sova gott om natten och inte drömma massa hemskheter!

Men pappa lilla lilla pappa, jag älskar dig så obeskrivligt mycket och saknar dig över allt!
Jag hoppas bara att du har de bra där du e just nu!! Och det kommer alltid vara DU OCH JAG!


Ibland liksom hejdar sig

tiden ett slag

och någonting alldeles

oväntat sker.

Världen förändrar sig

varje dag

men ibland blir den

aldrig densamma mer


Den här dikten kommer vara med i dödsanonsen som troligtvis kommer ut nu på lördag i DN =).



(jaja ja är en tjockis i bakrunden:P)

Men det är också världens stoltaste och bästa morfar med nicole i sina armar några timmar gammal!

jaja god natt på er=)

Och pappa du är så älskad & Saknad!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är så stark och jag beundrar dig gumman!

Beklagar verkligen,kan inte ens föreställa mig hur du känner och mår just nu :( finns här om du vill prata!

2009-03-23 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0