.......

I går kom anne å hennes vän till stockholm. Vi åkte alla ut och sov hos pappa och det känndes verkligen bra känndes som han var hos mig hela tiden. Vi satt och tittade på bilder hela natten och mindes allt bra vi haft med honom, Världens finaste pappa! Är ändå så glad att jag fått så många år tillsammans med honom och så mycket fina minnen. Men blir bara så ledsen och tänka på alla stunder vi hade framför oss. Blir bara så arg när ja tänker på att de finns en till liten bebis på väg som inte kommer att få träffa sin pappa och få alla fina stunder jag fått med honom!
Är så glad att jag har David Nicole och alla mina fina vänner, älskar er väldigt mycket!





Kommer alltid vara du och jag pappa!


Kommentarer
Postat av: steffie

Beklagar verkligen gumman, tänker på dig massor......<3

2009-03-22 @ 22:03:57
Postat av: Sandra

ja och vi finns alltid här för dig hjärtat!

Du kan väl ringa någon dag när du känner att du orkar! <3<3

2009-03-22 @ 23:18:09
URL: http://saandriiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0