tisdag..

Jaha har precis lagt nicole å väntar på att rebecca ska ring så vi kan gå ut och gå en stund =). I morgon ska ja inte till skolan utan åka ut till min kompis sandra i stenhamra hon blir filmad för svt "unga mödrar" ungefär som de så går på 5 med dom danska mammorna. Så jag och hon ska sitta och prata om alltåingeting medans vi blir filmade! HERREGUD säger ja bara ja kommer ju fan inte kunna vara seriöst en sekund haha.. Usch usch men lite kul ska det ju blir iallfall. hehe I dag hade vi läxförhör i sjukvård haha gick ju bar som vanligt, ;). Nu är de 4 veckor kvar typ tills vi ska åka på kryssningen å jag ska inte dricka en droppe förns dess alltid kul att spara sig så blir de mycket roligare när man väl ska åka.Hoppas bara inte att de slutar som sist :@ hehe nää nu ska jag klä på mig lite varma kläder svinkallt ute ju. Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0