Trävlig helg =)

Mycket trevligt att norge här på besök i torsdags när dom kom tog vi några glas vin och satt och snackade på fredag var de upp med tuppen och in till stan shoppade lite hem till bolaget och sen gick vu och bowlade tror att de var martin som van, själv var man ju helt jävla kass på de tror man drukigt lite för mycket för att vara dukigt!.
Sen gick vi hem hit igen och drack ännu lite mer :/ och sen åkte vi inte till stan, mötte upp frida och sofia och gick nån stans där ja inte vet var de heter, var väl ganska dött men kul hade vi ändå :D haha
jaja sen vet ju alla hur kvällen slutatde för mig men men hade kul i allfall ;).
På lördagen var vi ute å gick ett par timmar och sen hem för att göra tacos och så kollade vi på changeling den var bra men väldigt seg.
Nicole var iallfall super förtjust i både elisabeth å anderas =).
Dom åkte hem i dag vid 14 tiden å då kom gudfar tim över mycket trevligt de med.
Och nu ska snart david åka och träna och romana ska komma över å kolla på beck med mig.,
Hörs!
Pussåhej



       




   

   

The säxiga mammä =)


Kommer lite mer bilder när ja har tid och ork!


Kommentarer
Postat av: soffy a.k.a. sexy mama

Haha, både du och jag har skrivit att vi inte kommer ihåg vad stället hette, fasst både du och jag vet att vi visst kommer ihåg vad stället hette, eller huur, haha!

2009-02-22 @ 20:30:55
URL: http://viggosmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0