...

Har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden, jag nicole och david har bott ute på ekerö i pappas hus och tagit det lungt och minst massa fina minnen.
I dag var första dagne i skolan för mig igen och det var väl sådär inte helt lätt att koncentrera sig men de måste väl bara gå helt enkeklt.
I morgon ska ja en stund till skolan och efter det träffa en barndoms kompis som jag umgicks väldigt mycket med när ja var yngre och som även kände pappa mycket bra ska bli jätte trevligt att träffa henne.
Efter det ska vi åka ut till ekerö och sova där för på torsdagne kommer anne och hennes mamma och jag och nicole ska träffa dom även min farbror och farfar kommer nog.
Sen på fredagen är de begravning och det är något som verkligen känns tungt att ha framför sig förstår inte hur ska ja klara de =/. Det känns verkligen som ja ännu inte förstår vad som hänt utan att ja bara bär en klump i mig och inte veta varför men jag antar att efter begravningen kommer ja verkligen att förstå vad som hänt  e bara inte ¨direkt säker på om jag verkligen vill förstå.
Usch allt känns verkligen tungt just nu och jag skulle göra så mycket för att bara få sitta i pappas stora famn och att han ska trösta mig som han alltid gjort. Jag och nicole satt och tittade på kort i dag och hon såg ett kort på pappa och blev så glad och började hoppa runt och ropa på morfar, det gör verkligen ont att se.
Nä nu måste ja göra nicole klar för att gå och lägga sig!!



Kommer alltid minnas min pappa för den underbara roliga snälla och fina människa han verkligen var, kommer alltid ha en stor sorg i hjärtat efter honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0