hmm..

Har inte ens tagit upp de än nicole vakande å ja gick en promis med rebecca å nu är han hungrig å sur så nu vill ja verkligen inte haha =). I morgon ska vi vara lediga och ska på föräldra grupp på ekerö ska bli jäte mysigt och innan de ska ja få hämta min favvokille på dagis :D. Och eftersom ja ändå är ute på ekerö tänkte ja passa på att äta lite middag hos min käre far.. Fan det är ganska skönt att gå i skolan har ju höstlov nästa veckan och nicole kan ju vara på dagis iallfall en dag kan ja få lite egen tid och ta mig in till stan eller något som man gärna inte vill göra med en ett åring med spring i benen. jaja nu ska ja titta tv hörs i morgon. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: [ ♥ mama till Gabriel ]

sv: jag mr bra ^^

tack så mkt hihi :)

2008-10-21 @ 21:44:55
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0